Födelsedagskalas

Imorse va jag trött! Vaknade vid 8 och då va stumpan vaken :) tänkte sätta på barnprogram åt henne men då va det driftstörning på telias nät som skulle bli åtgärdat vid 19-tiden (kom nyss hem och det funkar fortfarande inte). Så då fick Thea sitta och spela på mobilen en stund och jag slumrade till några gånger. Vid halv 12 hoppade jag in i duschen och började göra mig ordning och sen vaknade mitt stora hjärta till liv. Han åkte vid kvart i 2 och strax efter åkte jag och Thea till flempan för att gå på stoffes kalas :) det va jätte trevligt,  fick träffa gamla killkompisar som jag inte träffat på väldigt länge. Stoffe och Thea lekte jätte fint och fast Thea va jätte trött så uppförde hon sig exemplariskt :) kl 5 kom P och hämtade henne och så tog jag bussen hem. Älsklingen är fortfarande hos sin farmor och farfar men jag hoppas att han snart kommer hem så jag slipper sitta här utan tv eller sällskap i flera timmar :(
 
 
Ikväll händer antagligen inte så mycket, titta på tv om det vill funka annars vette tusan. Ha en mysig lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!