Jag vill ....

Börjar bli less på att hosta lungorna ur mig nätterna igenom :( har haft halsont i snart 2 veckor och förkyld 1 vecka och jag ser ingen som helst bättring. Suck. Längtar desperat till gymmet och snart börjar LBMRR och då vill jag va på topp. Nån bra huskur? 
 
Som tur är fick jag sovmorgon till halv 9, gick upp och gjorde frukost till mig och stumpan och sen gjorde jag mig ordning. Thea och A låg i soffan och gosade :) jag och Thea gick och lekte i lekparken en snabbis innan vi åkte till mamma. Thea blev så glad att träffa mormor igen :) jag lämnade henne och mötte upp Niklas,  vi åkte till delicato outlet i segeltorp där jonas jobbar :) jag har alltid så otroligt roligt med mina grabbar,  dom tar verkligen fram min bästa och barnsligaste sida :) vi åkte till shell i huddinge och hängde där resten av kvällen. Kom hem vid 8,  jag åt och duschade och nu ligger jag och tittar på film. A är iväg och flyger, har knappt träffat honom idag och imorrn kommer jag troligtvis inte se så mycket av honom heller, han ska ev på bilmässan. 
 
Jag saknar honom så otroligt mycket, jag vill ha tillbaka honom. Tror jag. Jag vill men ändå inte. Jag vill ha honom av hela mitt hjärta men en pytteliten del av mig vet att jag vill mer än det här. Både han och jag dras till varann trots att vi tar fram varanns sämsta sidor. Men faktum är att jag aldrig känt såhär förut. 
 
Äsch, ha en trevlig kväll :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!