Leker han me mig omedvetet?

Igår började både jag och A att jobba igen efter 3 veckors ledighet
och jag va trött som ett as när klockan ringde, hade inte sovit mycket
natten till måndagen, låg bara och grät och va helt förstörd. Men jag
överlevde första arbetsdagen, det va kul att va tillbaka och träffa alla
goa barn igen :) dagen gick fort och vid 5 va jag hemma. Jag och A
(vill egentligen bara skriva bara älsklingen,hjärtat osv) fixade middag
och sen somnade han i soffan, jag vilade också lite. Vi drog ner till
gymmet vid halv 9 och köttade i över 2 timmar. Jag måste ha min dagliga
dos, blir rastlös på en gång och längtar bara till nästa gång. Jag har en
helt annan motivation nu och mitt mål är att gå ner rejält och bygga
muskler. 
 
 
 
Det känns lättare me mig och A nu. Det är första dagen som är värst och sen
har ju typ glömt att det är slut, vi har ju inte sex, vi pussas och kramas inte. 
Men ..... han kallar mig för raring och min osv. Det gör mig förvirrad, jag vet att
han aldrig skulle leka me mig medvetet, han gör det nog av ren vana, själv är
jag väldigt noga me hur jag uttrycker mig och va jag gör. Jag försöket ha distans
till honom. Idag kom han hem och gav mig världens kram till exempel. Han säger
att han inte älskar mig men det tror jag är lögn, han älskar mig och enda anledningen
att han gör slut är för att han inte vill försörja mig och att han är en ensamvarg. Det
kan jag acceptera. Eller så har hans storasyster sagt nåt, hon av nån har inflytande på
A och hon ogillar mig skarpt så det skulle verkligen inte förvåna mig. Speciellt me tanke
på att han åt middag me bara sin familj och dom pratade om mig och dagen efter gör
han slut men skitsamma, nu är det slut och jag vet inte va som händer
i framtiden, jag kommer alltid känna starkt för honom, han är verkligen unik och jag
vet inte om det är bra eller dåligt, förmodligen både ock. 
 
 
Jag bara jobbar och gymmar och jag älskar det! Idag efter jobbet drog jag ner till
gymmet och körde 50 min på crosstrainern, trodde verkligen att jag skulle jag dö. 
Så jävla jobbigt men så underbart skönt efteråt. A kom hem och vi låg i sängen
och bara pratade och sen åkte vi till coop och handlade, det va så pinsamt. En kille
som jag hade sex me förut va där och handlade också och jag har inte träffat honom
sen i somras, försökte undvika att stöta på honom men vi fick ögonkontakt. Sånt
där som man verkligen inte vill ska hänada händer givetvis. Usch. haha. Vi kom hem
och fixade tacos till middag och nu ligger herrn och sover, jag är också sjukt trött
men funderar ändå på att gå ner till gymmet och köra lite ben sen men nä, ikväll tar
jag en vilokväll tror jag :) fast jag vet inte, velar verkligen :/ 
 
 Vi hörs imorgon :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!