Måste ta mig samman

Det har varit spänt mellan mig och A ända sen inatt då han kom hem från middagen hos sin lillasyster och idag pratade vi knappt alls me varann. Jag drog till gymmet när han stod i duschen  och körde en timmes cardio och när jag kom hem drog han till bromma blocks i några timmar. När han kom hem så släppte han bomben, han älskade inte mig längre och ville göra slut :( och jag som älskar honom mer än nånsin och trodde att det va bra mellan oss.  Jag försöker intala mig att det blir bäst såhär men det gör så förbannat ont. Vi va aldrig rätt för varann, jag kände det flera gånger men ändå älskar jag honom. Det värsta är att jag aldrig får hålla om honom igen, aldrig kyssa honom, aldrig ha sex me honom igen. Han är nära och jag får inte.  Det plågar mig. Men en dag kommer det sluta göra ont,  en dag kommer jag kunna tänka på vårt liv utan att tårarna sprutar. Förhoppningsvis snart. Nu börjar allt om me bostadssökande igen, har ni nåt så hojta till. 
 
Vi drog till gymmet tillsammans och då kändes det bra, jag körde lite armar och 25 min cardio. Väl hemma brast det och jag låg bara och grät. Hatar mig själv för att jag är så svag, hatar mig själv som gråter och är helt förstörd, hatar att han får det nöjet. 
 
 
God natt 



Kommentarer
Sofia N

Usch stackare :(
Lova mig att vara stark, det är hårt att bli lämnad och dessutom inte ha nånstans att ta vägen.

Säg till ifall du vill prata.

Kram

2015-01-12 @ 16:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!