Mycket på gång

Det här året kunde verkligen inte ha börjat bättre, bortsett från
att A dumpade mig, hade han inte gjort det hade jag mått fullkomligt
toppen! Men bortsett från det har allt gått precis som jag önskat :D 
 
Imorse var jag på min andra anställningsintervju och guess what? Jag
fick jobbet! :D woohoo. En heltidstjänst fram till i sommar med god chans
till förlängning samt ev fast anställning, 21.400 kr brutto i månaden, 20
min restid. Ja, jag är verkligen jätte glad :D Så på måndag börjar jag på
mitt nya jobb och samtidigt startar LBMRR och min diet. Och i mars/april
flyttar jag. Äntligen går livet åt rätt håll. Jag hoppas att det fortsätter såhär
resten av året men jag har en bra känsla att 2015 faktiskt kan bli mitt år :D 
 
 
Mina kollegor va glada för min skull att jag fick jobbet samtidigt som dom och
även jag är jätte ledsna över att jag slutar, har sån ångest över att behöva säga
hej då på fredag :( kommer nog fälla nån tår då. 
 
Efter jobbet åkte jag till åsen för att träffa en kompis en snabbis och sen åkte jag
hem till sjuklingen :P haha, ja han ligger fortfarande sjuk. Själv mår jag toppen så
imorrn blir det gymmet igen :D som jag har längtat! Idag tog jag bilder till LBMRR,
tanken är att lägga ut dom på instagram. Har aldrig känt mig så utlämnad och naken
i hela mitt liv men det är en enorm morot. Det är så jag ser ut, den nästan nakna
sanningen. På 14 veckor vill jag ha gått ner minst 10 kg och fått bort mycket fett och en tajtare kropp. Jag är livrädd att jag ska ge upp, jag är livrädd för att misslyckas. Det kommer bli tufft, jag räknar inte me nåt annat. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!