Välbehövlig mysig lördag

I förmiddags va jag på ett hemskt humör och tålamodet va bortblåst, fräste åt Thea för ingenting. Är glad att hon hade A att va hos, dom har verkligen hittat varann :) vi lekte massor och så fixade vi lunch och vid halv 3 så hämtade P henne. Jag och älsklingen drog till gymmet, körde 40 min cardio. Kom hem och duschade och sen gick jag och handlade lite. Älsklingen skulle på middag hos sin lillasyster men jag kände inte alls för att följa me så jag tog en mysig ensamkväll :) jag åt middag, fixade kyckling me sallad, kall currysås och vitlöksbröd, det va så gott! Sen drog jag till gymmet och körde lite bröst,triceps och biceps, hade gymmet helt för mig själv :D det bästa att gymma på ett så pass litet gym :P haha. Duschade av mig när jag kom hem och sen lade jag mig i soffan och kollade på nya beck-filmen :) nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem. 
 
 
Imorrn vet jag inte va som händer, blir nog iallafall ett gympass men utöver det har vi inga planer. Hoppas ni har haft en mysig kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!