Vart är energin?

När man skolkar får jobbet som jag gjorde igår får man massa saker gjort
som annars aldrig blir av men jag skolkade inte enbart därför,hade sån 
extrem mensvärk så jag grät också. Men som sagt, jag fick massa saker
gjort. Va iväg till kungens kurva och köpte nya gymhandskar, blev även två
nya sport-bhar, ett linne och en tröja, va inne på IKEA och bunkrade upp
me massa matlådor tills på söndag, åkte till skärholmen sen och köpte 
tofflor att ha på jobbet och så handlade jag innan jag åkte hem. Va så trött
på väg hem, somnade nästan på bussen men väl hemma fick jag massa
energi så jag drog till gymmet och körde 30 min på crosstrainern och sen 
blev det biceps och triceps, har rejält ont idag! Jag fixade middag till mig
och min lilla raring och sen satt vi och kollade på As nya serie, ex on the
beach på MTV, haha. 
 
 
Men idag har jag varit på jobbet och jag har varit så trött, fattar inte vart all
energi och ork har tagit vägen. Har verkligen myst massa idag me barnen
och det gör så ont att behöva säga hej då imorrn :( kom hem vid 5 och sen åkte jag och A och handlade lite och så va jag inne på budofitness och köpte proteinpulver och dessutom hade mitt paket från grympågym kommit me kosttillskotten från MRR samt två shakers så nu jävlar är jag redo :D vill verkligen pröva MRRs produkter,  får se om det blir av imorrn :P antingen blir det ett pass innan eller efter jobbet. Hade velat gymma idag men klockan blev för mycket :( 
 
 
Nu ska jag väcka A så han får hjälpa mig att plocka ut glasbiten ur foten som jag haft sen i tisdags, den börjar göra nåt så förbannat ont nu :( sen blir det sängen! Natti natt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!